Saturday, April 15, 2017

In Touch, Blake Shelton Settle Over Report

Blake Shelton was hopping mad when the InTouch magazine claimed he was such a debauched drunk that he urinated in public, ruined his marriage to Miranda Lambert, couldn't do his job on The Voice, and ended up in rehab. So he sued the magazine for defamation.

Now lawyers for Shelton and the magazine have settled the matter, and have asked a judge to dismiss the lawsuit filed by the country music star over the cover story that declared he was headed to rehab, according to USAToday.

The filing Thursday in a Los Angeles federal court does not include any details of a settlement. But it says both sides will pay their own costs of the litigation.

Lawyers for Shelton and InTouch and its parent company Bauer Publishing Co. did not immediately return telephone and emailed messages seeking comment.

Shelton sued the tabloid over a September 2015 cover story it published that declared "Rehab for Blake" and included several anecdotes of the singer's alleged drunken antics. It suggested he was such a debauched drunk that he even urinated in public.

Shelton denied the incidents occurred and filed a $2 million lawsuit in October 2015.

No comments:

Post a Comment